Ga naar de inhoud
Fuel Cell Boat
Ombouw zeilboot buitenboordmotor
Zeilboot Elektrisch
Aluminium Elektro-Sloep
E-RIB
Services
Ombouw RIB-Rubberboot
Ombouw Sloep naar Elektrisch
Ombouw zeilboot binnenboordmotor
E-Xperience
Producten
Fuel Cells
Fuel Cells
Elektromotoren
Elektromotoren
Elektrolysers
Batterijen
Batterijen
Online Store
Boten
E-Xperience
Elektromotoren
Batterijen
Fuel Cells
Elektrolysers
Veiligheid
Waterstof Cilinders
Professional
powerbanks
Contact
Contactformulier
Terugbetaal- en retourneringsbeleid
Algemene Voorwaarden
Over Ons
EFRO clean & future proof mobility
MKB Innovatie Topsectoren – Off grid Waterstof Generatoren
Duurzaam
Missie | Visie
Nieuws
General
Aluminium Tenders
Batterijen
Brandstofcellen
Elektrolysers
Elektromotoren
Fuel cell boot
RIBs
Waterstof vulstation
Zoeken
0
Je winkelwagen
Zoeken naar:
Menu sluiten
Fuel Cell Boat
Ombouw zeilboot buitenboordmotor
Zeilboot Elektrisch
Aluminium Elektro-Sloep
E-RIB
Services
Ombouw RIB-Rubberboot
Ombouw Sloep naar Elektrisch
Ombouw zeilboot binnenboordmotor
E-Xperience
Producten
Fuel Cells
Fuel Cells
Elektromotoren
Elektromotoren
Elektrolysers
Batterijen
Batterijen
Online Store
Boten
E-Xperience
Elektromotoren
Batterijen
Fuel Cells
Elektrolysers
Veiligheid
Waterstof Cilinders
Professional
powerbanks
Contact
Contactformulier
Terugbetaal- en retourneringsbeleid
Algemene Voorwaarden
Over Ons
EFRO clean & future proof mobility
MKB Innovatie Topsectoren – Off grid Waterstof Generatoren
Duurzaam
Missie | Visie
Nieuws
General
Aluminium Tenders
Batterijen
Brandstofcellen
Elektrolysers
Elektromotoren
Fuel cell boot
RIBs
Waterstof vulstation
Zoeken
Toggle menu
Zoeken naar:
100% electric zero emission 3min refuelling 300Km driving
Door
marcus
18 juni 2015
1 juli 2019
General
Bericht navigatie
This screen shows the status of the fuel cell of DEOdrive’s Hykangoo. In this picture it is operating at 3 kiloWatts. On the left hand side it shows the amount of stored hydrogen in bar and in percentage.
350 bar hydrogen nozzle neatly where you would expect it